Tuesday, May 25, 2010

Kepulanganku.......:)



Cuti semester akan bermula....rasa tak sabar untuk pulang ke kampung halaman..setiap hari-hari yang berlalu  di rasakan terlalu lama...ayah bonda, anakmu ini sudah tidak sabar ingin pulang berjumpa ayah & bonda tercinta...terasa masih hangat pelukan ibu dan panasnya tangan ayah ketika menghantar anakmu pulang ke IPIS..:)

 "ayah bonda yang teramat di cintai & di sayangi...ketahuilah anakmu amat menyayangi & sentiasa mendoakan kebahagiaan serta kebaikan untukmu di dunia & akhirat...tak terbalas jasamu ayah bonda...kak cik saaaaaaaaayaaaaaaaaang sgt2 mak & ayah..."

tak sabar juga nk jumpa family...kakak, kak ngah, abang, kak su, adik & anak2 sedara ana yang makin comey,farhan & farhan...

"comey kan?? mcm mak teh diorng jgk...(^-^)  farah, farhan.... tunggu mak teh balik ye....nanti mak teh beli eskrem...:) tak sabar nk dengar celoteh anak2 sedara ana....

* ana akan pulang ke kampung halaman esok...smoga perjalanan ana selamat sampai ke destinasinya...amin...
untuk sahabat2 ana : SELAMAT BERCUTI & MAAF SALAH SILAP...gunakanlah masa bersama keluarga dengan sebaiknya...kerana ibubapa & keluarga adalah harta yang tidak ternilai...:)

No comments:

Post a Comment